Veszprém rali: ez csak a kezdet
Az első feladat: áthajtani a trükkös, becsapós, mély tócsákon nagyobb veszteség nélkül. A második: ezt a lehető leggyorsabban megtenni, úgy, hogy a látási viszonyok meglehetősen korlátozottak a sáros szélvédő miatt. A harmadik: valahogy átlendülni azon, hogy az autó alacsony fordulatszám-tartományban gyengének tűnik.
Szeretjük a veszprémi pályákat
Esélyesként állnak rajthoz ? ez nem is kérdés. Turán Frigyes és Zsiros Gábor szereti a murvás pályákat, arról nem beszélve, hogy az eddigi tapasztalatai szerint a Peugeot 208 T16 is rendkívül kezes ezen a talajtípuson.
A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók ezen a webhelyen. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása bizonyos funkciókat hátrányosan befolyásolhat.